Werkwijze & diensten

Op zoek naar administratieve ondersteuning? Dit is mijn werkwijze.


Omdat ik vanuit huis werk, is onze eerste gratis kennismaking door middel van een video call, zodat we elkaar ook kunnen zien. Uiteraard is gewoon bellen ook mogelijk als je dat liever hebt! We zullen dan in het kort bespreken wat jouw visie is voor jouw bedrijf en waar jouw behoeften liggen qua onder andere administratieve ondersteuning en waar ik jou bij kan helpen. N.a.v. ons gesprek kan ik je vervolgens laten weten welk pakket het beste bij jou past. Je hebt uiteraard altijd zelf de keuze om een ander pakket te nemen. 


Als we ervoor kiezen om samen van start te gaan, zal ik een opdrachtbevestiging sturen per mail. Nadat de (financiële)administratie is afgehandeld ga ik voor jou aan het werk, zodat jij gerust de taken aan mij kan overlaten. Denk hierbij aan het maken en plannen van je social media posts, e-mail en/of agendabeheer of wellicht juist wel het maken en versturen van je nieuwsbrieven.


Tussendoor houden we natuurlijk contact ;-)


We gaan een zakelijke relatie aan en die moet gebouwd zijn op onderling vertrouwen en respect. Open en eerlijkheid naar elkaar vind ik dan ook zeer belangrijk!

Administratieve ondersteuning voor je bedrijf

Mijn diensten

Administratieve ondersteuning


- Agendabeheer

- Emailmanagement

- Planning

- Processen uitschrijven

- Organiseren van (online) bijeenkomsten, seminars en workshops

- Klantcontact

Social media/
nieuwsbrieven

- Nieuwsbrieven schrijven, plannen & versturen

- Visuals maken

- Social media berichten schrijven & inplannen

- Contentplanning

- Blogs schrijven & plannen

- Website onderhouden


Financieel


- Facturen opstellen en versturen

- Debiteurenbeheer

Benieuwd wat andere over mij zeggen? Hiernaast een paar reacties.


Lees je liever alle recensies? Klik dan hier

"Al enige tijd helpt Judith mij met het inplannen van mijn afspraken en het beantwoorden van mijn WhatsApp en e-mail. Heerlijk dat ik alles nu los kan laten zodat ik niet altijd maar aan het werk ben. Ik ben zeer tevreden over de manier waarop ze dit doet voor mij en beveel haar daarom van harte aan!"

"Ik ben heel blij met Judith!! Ze helpt me met de facebook pagina, een klus die ik maar voor me uit bleef schuiven omdat ik er helemaal niet goed in ben en het ook echt niet leuk vind. Judith maakt nu hele leuke visuals voor mijn facebook pagina waar ik heel veel leuke reacties op krijg. Ook helpt Judith me met de webshop en plaatst hier nieuwe artikelen op, past prijzen aan en maakt nieuwe pagina's aan waar ze een leuk verhaaltje schrijft. Ze is enthousiast, denkt heel goed mee en werkt snel. Wat zij in een paar uur doet was ik soms hele dagen mee bezig! Ik hoef die taken nu niet meer voor me uit te schuiven maar weet dat Judith ze met enthousiasme voor me zal uitvoeren! ."

"Judith werkt nu ongeveer 8 maanden voor ons. Ze heeft veel administratieve ervaring en denkt zelf actief mee over de uitvoering van werkzaamheden. Het is prettig om met haar samen te werken. Ze is punctueel, proactief en kan goed samenwerken met de andere teamleden. Ze komt altijd haar afspraken na en is flexibel als er een keer een extra klus is. Wat ik ook prettig vind aan Judith dat ze altijd vrolijk is en enthousiast over de activiteiten die we samen ondernemen voor de Onlineviltschool en Bodylower viltwinkel. Ze verzorgt de correspondentie naar klanten via de mail, ze verzorgt inschrijving en uitschrijving van leden. Ze zet Webinars klaar en controleert teksten. En nog meer voorkomende werkzaamheden. Ik ben blij met haar als VA."

Ben je geïnteresseerd en wil je meer informatie over hoe ik jou kan helpen met mijn kennis en ervaring? Neem dan contact met mij op!

Contact
Share by: